Program


DZIEŃ 1 - S1

8:45
-
9:45
Rejestracja
9:45
-
10:00
Rozpoczęcie
10:00
-
10:30
Jak "zmierzyć" korzystanie ze smartfona? - Łukasz Chmura

Celem wystąpienie będzie przedstawienie możliwości w zakresie automatycznej rejestracji aktywności wykonywanych przez użytkowników na smartfonach oraz PC oraz wynikających z tego korzyściach dla marketerów. ZOBACZ PREZENTACJĘ

10:35
-
11:05
Jak mobile zmienia świat? - Tomek Chołast

Prezentacja przesycona świeżymi infografikami i badaniami rynku na przykładzie regionu ASEAN.

11:05
-
11:40
Przerwa kawowa, networking
11:40
-
12:10
Jak poprawić sygnał GSM w trudnych lokalizacjach? - Łukasz Kopciuch

Na prelekcji zostanie przedstawiony przykład wykonania jak i sposób projektowania systemu wzmacniającego sygnał telefonii komórkowej w domku jednorodzinnym. Podczas prezentacji zostanie poruszony np. temat bilansu energetycznego. ZOBACZ PREZENTACJĘ

12:15
-
12:45
Mobilna inteligencja: łączenie zasobów mobilnych dzięki telematyce - Pedro Ferreira (prelekcja w języku angielskim)

Wyzwania, jakie narzucają konkurencja, presja i redukcja kosztów oraz nowe trendy mobilne, zmuszają firmy do zastanowienia się nad standardami operacyjnymi i zarządzaniem firmą. A wszystko to, aby pozostać konkurencyjnym.

12:50
-
13:20
Mobilne rozwiązania dla biznesu - wykorzystaj je w pełni! - Marek Kuropieska

Mobilne rozwiązania dla biznesu, czym tak naprawdę różnią się od rozwiązań mobilnych spotykanych na co dzień? Jak odpowiednio dobrać urządzenie, tak żeby w pełni spełniało nasze oczekiwania? Jak wykorzystać ich potencjał?

13:20
-
14:45
Przerwa obiadowa
14:45
-
15:15
Zwiększaj efektywność pracy i zabezpieczaj mobilność przedsiębiorstw z AirWatch by VMware. - Chris Rottner

AirWatch jest największym na świecie dostawcą zabezpieczeń mobilnych i zarządzania mobilnością przedsiębiorstw z ponad 1800 pracownikami w dziewięciu biurach na całym świecie. Dowiedz się więcej w jaki sposób nasze rozwiązania zwiększają efektywność pracy i zabezpieczają mobilność w firmie.

15:20
-
15:50
Telefon jako efektywne narzędzie pracy dla kierowców, travelerów, spedytorów - Mirosław Krajewski

Oczekiwania względem mobile ze strony branży transportowej:
- Obniżenie kosztów operacyjnych
- swobodne przesyłanie danych, wykonywanie połączeń równoznaczne np. z szybszymi płatnościami
- Kierunki rozwoju mobile w transporcie

15:55
-
16:25
Technologie przyjazne ludziom, świat przyjazny biznesowi - Karol Kopańko

Co jest receptą na taki sukces? Oczywiście skorzystanie z możliwości jakie dają najnowsze technologie. W swojej prezentacji przybliżę możliwości jakie biznesowi każdego kalibru dają np. technologie ubieralne. ZOBACZ PREZENTACJĘ

16:25
-
16:45
Przerwa kawowa
16:45
-
17:15
Aplikacje mobilne dla life science - Kazimierz Murzyn

Aplikacje mobilne zyskują coraz większe zastosowanie w obszarze life science. Jakie są uwarunkowania, jakie wyzwania i jakie trendy będą wyznaczały kierunki rozwoju?

17:20
-
17:50
Aplikacje mobilne w realnym świecie - Stefan Batory

Tematem prelekcji są aplikacje mobilne i i ich funkcjonalność w codziennym życiu, oraz rozwój tej branży w Polsce i na świecie. Prelekcja porusza case aplikacji iTaxi oraz Booksy, która prężnie rozwija się w Stanach.

17:50
-
18:00
Zakończenie
20:00
-
0:00
Impreza integracyjno-networkingowa.
Restauracja Barka Stefan Batory, Bulwar Czerwieński (od ulicy Powiśle).

DZIEŃ 1 - S2

8:45
-
9:45
Rejestracja
9:45
-
10:00
Rozpoczęcie
10:00
-
10:30
Biznesowy appracjonalizm - Marcin Nowak

Czy wydajesz racjonalnie pieniądze na marketing mobilny? Czy wiesz kiedy potrzebujesz aplikacji, a kiedy powinieneś ich unikać? Pokażę, czym należy się kierować w decyzjach o mobile i dlaczego dobre pomysły czasem nie działają.

10:35
-
11:05
Skuteczny marketing i reklama aplikacji mobilnych - Adrian Kielich

W trakcie prelekcji przyjrzymy się sposobom skutecznego promowania aplikacji mobilnych, które przekładają się na wymierne efekty w postaci liczby pobrań. ZOBACZ PREZENTACJĘ

11:05
-
11:40
Przerwa kawowa, networking
11:40
-
12:10
Mobile email marketing - Paweł Sala

Email marketing to wciąż najefektywniejszy kanał komunikacji marketingowej - poznaj techniki, które sprawią, że będzie on nadal skutecznych dla odbiorców poczty na smartphonach.

12:15
-
12:45
Mobilny permission marketing - Andrzej Ogonowski

Dlaczego warto pamiętać o permission marketingu w mobile? Czym jest permission marketing w praktyce?

12:50
-
13:20
Reklama geotargerowana w aplikacji mobilnej - Bernadeta Stożek, Adam Szarecki

Przedstawienie w jaki sposób aplikacja mobilna może stać się narzędziem skutecznego dotarcia do klienta.

13:20
-
14:45
Przerwa obiadowa
14:45
-
15:15
Świat wielu ekranów. Mobile jako spoiwo marketing mixu - Arek Urban

Jak budować strategię obecności w świecie multi screeningu. Teoria 4P kontra 4C. Zmiana paradygmatu: generowania zasięgu na rzecz interakcji i konwersji. Kontent jako uniwersalny nośnik komunikacji.

15:20
-
15:50
Ile wspólnego ma Castlevania z projektowaniem interfejsów mobilnych? - Monika Mikowska

Dlaczego konwencjonalna nawigacja z desktopu nie sprawdza się w mobile? Czy projektowanie tutoriali dla aplikacji mobilnych ma sens? Czego nie wiesz o ikonie “hamburgera”? Przyjdź i posłuchaj paru wskazówek, jak projektować interfejsy rozwiązań mobilnych. ZOBACZ PREZENTACJĘ

15:55
-
16:25
Bankowość mobilna B2B mBanku - nie tylko detal jest mobile - Aleksander Gawroński

Czym różni się użytkownik detaliczny od korporacyjnego? Interakcja z użytkownikiem podstawą udanej aplikacji. Wykorzystanie natywnych funkcj - na tym możesz zbudować przewagę konkurencyjną Bezpieczeństwo, czyli komfort użytkownika.

16:25
-
16:45
Przerwa kawowa
16:45
-
17:15
Jak przygotować się do premiery appki w USA? - Filip Miłoszewski

Jak komunikować produkt aby zainteresowały się nim anglojęzyczne media? O czym zapominają marketerzy? Co można shackować, a za co warto zapłacić?

17:20
-
17:50
Bezpieczeństwo aplikacji mobilnych: dziś, wczoraj, jutro - Mateusz Biliński

Aplikacje mobilne posiadają dostęp do coraz bardziej prywatnych i poufnych danych. Prelekcja skupia się na ich bezpieczeństwie , pokazując, na realnych przykładach, potencjalne zagrożenia dla użytkowników smartphone'ów.

17:50
-
18:00
Zakończenie
20:00
-
0:00
Impreza integracyjno-networkingowa.
Restauracja Barka Stefan Batory, Bulwar Czerwieński (od ulicy Powiśle).

DZIEŃ 2 - S1

8:45
-
9:45
Rejestracja
9:45
-
10:00
Rozpoczęcie
10:00
-
10:30
Kody kreskowe w mobile czyli jak dobrze działać po 40-stce? - Jacek Pucher

Czy kody kreskowe i globalne standardy identyfikacji, mimo 40 lat istnienia, mogą działać w świecie mobile? Odpowiedź brzmi "TAK". W trakcie prelekcji pokażę aktualne i przyszłe trendy w tym obszarze.

10:35
-
11:05
Biznes rozmawia z IT, czyli jak rozmawiać w Suahili - Jakub Tabędzki

Kluczem do sukcesu jest wzajemne zrozumienie swoich potrzeb oraz intencji tak, aby cały zespół grał do jednej bramki. Warto więc spróbować zrozumieć co chce nam przekazać druga strona, oraz co z tego co mówimy druga strona zrozumie. ZOBACZ PREZENTACJĘ

11:05
-
11:40
Przerwa kawowa, networking
11:40
-
12:10
Strategia Trzech Ekranów w edukacji - nowe oblicze m-learningu? - Mateusz Pośpieszny

Smartphone, tablet, laptop. Bez nich nie wyobrażamy sobie już życia. Jakie zastosowanie ma "Strategia Trzech Ekranów" w edukacji? Jak za pomocą multiscreeningu urozmaicić naukę? Ta prelekcja ujawni nowe oblicze mobile learning!

12:15
-
12:45
Smartfony na zdrowie - Igor Gnot

Jak zmieni się nasz stosunek do zdrowia? Jak będziemy chorować? Czy zdrowie to tylko brak choroby? Sprawdź jak już dziś możesz lepiej dbać o siebie i swoich bliskich wykorzystując potencjał urządzeń mobilnych. ZOBACZ PREZENTACJĘ

12:50
-
13:20
Zoom na mobile, czyli o grywalizacji, która sprzedaje - Maciej Czekała

Jesteś deweloperem? Wydajesz gry i aplikacje mobilne, ale wciąż szukasz dobrego pomysłu na ich promocję? Szukasz kanału zasięgowego, który sprawi, że o twojej realizacji będzie głośno wśród mobile-geeków? Ta prelekcja jest dla ciebie. ZOBACZ PREZENTACJĘ

13:20
-
15:00
Przerwa obiadowa
15:00
-
15:30
Marketing mobilny dla handlu i produktu - Mateusz Zguda

Mobile marketing dla handlu i produktu metodą KISS - rozwiązania, które już dziś mają swoje zastosowanie i biznesowy sens. Konkretna opowieść o wsparciu sprzedaży, lojalizowaniu, real time marketingu i akcjach POS.

15:35
-
16:05
Mobile Marketing Automation - Marek Broda

Jak poznać potrzeby klienta w m-Commerce? Jakie informacje o kliencie są dostępne? Wykorzystanie danych behawioralnych do spersonalizowanej komunikacji z klientem mobile - jakie możliwości daje nam Marketing Automation.

16:10
-
16:40
Smart Raport - mobilna dżungla, czyli co internauci sądzą o smartfonach Aleksandra Mikołajczyk

Smart Raport to raport popularności smartfonów wśród polskich internautów. O którym spośród wybranych marek i modeli telefonów mówiło się najwięcej w ostatnich trzech miesiącach?

16:40
-
17:00
Zakończenie, losowanie nagród

DZIEŃ 2 - S2

8:45
-
9:45
Rejestracja
9:45
-
10:00
Rozpoczęcie
10:00
-
10:30
Redukcja kosztów aplikacji mobilnych dzięki zastosowaniu technologii hybrydowych - Krzysztof Ścira

Prezentacja skupiona wokół aplikacji hybrydowych - tym razem z punktu widzenia biznesowego. Czy mając do wykonania prostą aplikację reklamową musimy inwestować relatywnie wysokie budżety w aplikacje natywne? ZOBACZ PREZENTACJĘ

10:35
-
11:05
Mobile doda marce skrzydeł - Rafał Staszkiewicz

W XXI w. diametralnie zmieniło się otoczenie i postrzeganie marki. Czy mobile jest szansą na reaktywację marek. Jak mobilność zmienia markę - od pozycjonowania do doświadczenia. Jak wykorzystać mobile marketing do budowania marki. ZOBACZ PREZENTACJĘ

11:05
-
11:40
Przerwa kawowa, networking
11:40
-
12:10
Serach Engine Marketing w mobilnym e-commerce - Krzysztof Marzec, Tomasz Tybon

Wspólnie z Tomaszem Tybonem, szefem marketingu Shoper.pl chcemy zaprezentować obecny stan mobile e-commerce i pokazać jakie narzędzia i działania dają najlepsze efekty dla sklepów internetowych. Chcemy pokazać unikalne dane, realne case-studies i specjalne kampanie testowe przygotowane na potrzeby prezentacji. ZOBACZ PREZENTACJĘ

12:15
-
12:45
Mobilizuj swoją sprzedaż - Piotr Krawiec

Wpływ rozwiązań mobilnych na zwiększenie sprzedaży. Zostaną przedstawione najbardziej aktualne dane na temat stanu polskiego m-commerce oraz rynków zagranicznych. Nie zabraknie także najnowszych case studies.

12:50
-
13:20
M-commerce jako nowy, realny kanał sprzedaży - Paweł Biliński

Na przykładzie case'u mobilnego serwisu internetowego Krosno S.A. (nowysklep.krosno.com.pl) pokażę w jaki sposób zwraca się inwestycja firm w technologie mobilne, a konkretniej -- w mobilną sprzedaż. Konkrety, liczby, statystyki.

13:20
-
15:00
Przerwa obiadowa
15:00
-
15:30
Zarządzanie komputerami osobistymi i urządzeniami mobilnymi za pomocą jednego narzędzia - Peter Zeis (prelekcja w języku angielskim)

Adminstratorzy IT muszą mieć możliwość zarządzania urządzeniami mobilnymi tak niezawodnie i bezpiecznie jak laptopami i komputerami stacjonarnymi. Odpowiedzią na to wyzwanie jest wykorzystanie jednego zautomatyzowanego narzędzia do zarządzania tego typu urządzeniami.

15:35
-
16:05
O wyższości doświadczenia nad obietnicami - Romek Lubczyński

Czyli o tym jak dzięki mobile'owi marki nie mogą już obiecywać gruszek na wierzbie, a użytkownicy zanim wejdą w związek najpierw sprawdzą z kim się zadają. ZOBACZ PREZENTACJĘ

16:10
-
16:40
Smart Raport - mobilna dżungla, czyli co internauci sądzą o smartfonach Aleksandra Mikołajczyk

Smart Raport to raport popularności smartfonów wśród polskich internautów. O którym spośród wybranych marek i modeli telefonów mówiło się najwięcej w ostatnich trzech miesiącach?

16:40
-
17:00
Zakończenie, losowanie nagród


    Organizatorzy:


    Patronat merytoryczny:


    Patronat honorowy:



  • Wojewoda Małopolski
    Jerzy Miller


  • Marszałek Województwa Małopolskiego
    Marek Sowa


  • Prezydent Miasta Krakowa
    Jacek Majchrowski


  • Minister Gospodarki
    Janusz Piechociński

Patroni Medialni: