Prelegenci

 

Stefan Batory

Absolwent Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej na Politechnice Warszawskiej. Od 13 lat związany z branżą IT. W latach 1999 - 2000 zajmował stanowisko Dyrektora IT w The MotherShip Poland Internet Holdings Sp. z o.o. Założyciel i Prezes Zarządu eo Networks S.A. w latach 2001-2013, w którym od 2013 roku pełni funkcję Członka Rady Nadzorczej. Pod jego przewodnictwem firma objęła swoimi działaniami cały kraj, a następnie rozpoczęła ekspansję na Europę Zachodnią. Obecnie Stefan Batory jest Prezesem Zarządu iTaxi.pl Sp. z o.o., gdzie odpowiada za kluczowe kontakty biznesowe. Równocześnie zajmuje stanowisko Prezesa Zarządu Sensi Soft Sp. z o.o., sprawują opiekę na strategią i ekspansją międzynarodową. Obecnie zaangażowany również w rozwój aplikacji Booksy.

Mateusz Biliński

Fascynat technologii mobilnych od czasów Zaurusa SL-5500. Współtworzył oprogramowanie stacji bazowych LTE w firmach Motorola i Nokia Siemens Networks. W ramach niebezpiecznik.pl prowadzi szkolenia z Bezpieczeństwa Aplikacji Mobilnych, jak również przeprowadza ich pentesty. Obecnie Mobility Manager w Lizard Mobile, gdzie pomaga klientom w skutecznym wykorzystywaniu technologii mobilnych w ich biznesie. Jeden z pierwszych posiadaczy certyfikatu CompTIA Mobile App Security+ (edycja iOS).

Paweł Biliński

UX manager w Lizard Mobile. W swojej pracy kładzie nacisk na projektowanie i wdrażanie rozwiązań przynoszących klientom zwrot z inwestycji. Prowadził projekty dla takich marek jak: Krosno S.A., Martes Sport, IdeaMoney, Chiesi Poland, ICM UW, Alior Sync i wielu innych. Współorganizator konferencji Dochodowy Sklep. Prywatnie - mąż, ojciec, muzyk, domowy piwowar.

Marek Broda

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. W firmie Benhauer zajmuje się edukacją rynku w zakresie Marketing Automation oraz funkcjonalności systemu SALESmanago. W obszarze edukacji prowadzi szkolenia online, przygotowuje materiały i artykuły informacyjne oraz organizuje wydarzenia dotyczące Marketing Automation w Polsce.
 

Łukasz Chmura

Account Manager w TNS Polska. Absolwent Instytutu Socjologii na UJ. Z branżą badawczą związany od 2006 roku. Specjalizuje się w projektach segmentacyjnych, trackingowych, pomiarze satysfakcji klientów, badaniach rynku B2B oraz nowych technologii i rynku ICT.

 

Tomek Chołast

Fundator i wice prezes Polskiej Fundacji Transferu Technologii IT "SHARE", założyciel i dyrektor zarządzający agencją interaktywną Joy Intermedia, współzałożyciel portalu crowdfundingowego zrzutka.pl. Wprowadził na rynek indonezyjski polskie narzędzie do monitoringu marki w internecie Brand24. Poprzez fundację SHARE promuje 10 polskich firm IT w Azji (regionie ASEAN). Poprzez singapurską siedzibę Joy Intermedia dystrybuuje usługi polskich firm IT. Współtwórca kilkunastu strtupów. Przez ponad 10 lat ściśle związany z branżą internetową.

Maciej Czekała

Absolwent Uniwersytetu Abertay w Wielkiej Brytanii na kierunkach Game Production Management (BA Hons) i Game Development (Masters). W trakcie studiów odbył praktyki w BBC jako producent i projektant interaktywnych aplikacji i gier oraz pracował jako tester gier dla takich film jak TPLD oraz YoYoGames. Na IV roku zaczął pracować dla Cohort Studios gdzie objął stanowisko asystenta producenta i pomagał przy tworzeniu gry The Shoot, która była jedną ze startowych tytułów na PS3 i kontroler Move. W trakcie ostatniego roku studiów zaprojektował, stworzył grafikę oraz zaprogramował swoją pierwszą grę na iOS, która odbiła się sporym echem w lokalnej społeczności i osiągnęła pułap 40 tys. pobrań. Po powrocie do kraju zaczął pracować dla firmy Insys nad grami oraz aplikacjami mobilnymi.

Pedro Ferreira

Absolwent University of Economics w Oporto. Jeden z semestrów podczas swoich studiów odbył w Rumunii. Obecnie pracuje jako International Business developer dla rynków Wschodniej Europy, Centralnej Europy oraz Wspólnoty Niepodległych Państw. Posiada kilka lat doświadczenia w pracy na stanowisku International Business developer oraz we współpracy z wielonarodowymi firmami.
 

Aleksander Gawroński

Odpowiedzialny za rozwój elektronicznych kanałów dla klientów korporacyjnych w mBank, z bankowością związany od ponad 10 lat, lider wielu projektów rozwojowych w zakresie produktów transakcyjnych. W 2013r. wraz z zespołem projektowym stworzył kompleksową bankowość mobilną B2B - mBank CompanyMobile, rozwiązanie z unikalnym i interaktywnym modelem współpracy z użytkownikiem. Absolwent SGH kierunku Metody Ilościowe, studiował także informatykę, prelegent na wielu konferencjach poświęconych innowacjom.

Igor Gnot

Prezes rady nadzorczej spółki Connectmedica. Entuzjasta i pasjonat nowych technologii, który z wykształcenia jest lekarzem. Studiując medycynę zdecydował, że chce łączyć swoją wiedzę naukową z najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi i tworzyć nowatorskie rozwiązania w obszarze komunikacji. Takie podejście stało się podstawą misji Connectmedica, która jest pierwszą agencją marketingową full-service tworzącą szeroko pojęte rozwiązania w obszarze zdrowia.

Adrian Kielich

Na co dzień odpowiada za działania agencji mobile marketingu Mobext Polska (Havas Media Group). W swojej karierze był związany z domem mediowym Mindshare Polska, w którym jako członek pionu Invention był odpowiedzialny za tworzenie i implementacje strategii mediowych, w szczególności rozwiązań nowomediowych. Wcześniej jako Internet Marketing Specialist wspierał wdrożenie usług płatności internetowych PayPal na polskim rynku. Aktywny członek grupy roboczej IAB ds. Mobile, autor publikacji oraz prelegent na konferencjach z obszaru marketingu mobilnego. Współautor książki "E-Marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy". Absolwent kierunku Metody Ilościowe w Ekonomii i Systemy Informacyjne w Szkole Głównej Handlowej oraz programu podyplomowego w Indian Institute of Management, Bangalore.

Karol Kopańko

Bloger Antyweb.pl, gdzie pisze o nowych technologiach i ich wpływie na nasze życie. Analityk Mindshare. Współpracownik Wprost, Gościa Niedzielnego i CD-Action, szef działu Felieton magazynu Magiel, gdzie uwielbia bawić się w futurologię. Student Szkoły Głównej Handlowej, wypełniający sobie czas szukaniem ciekawostek odrywających go od nauki. Kocha porywające dyskusje, ubóstwia ciekawe filmy i wciągające gry, lubi zmęczyć się grając w siatkówkę, ciężko go oderwać od trzymających w napięciu książek.

Łukasz Kopciuch

Menadżer produktu odpowiedzialny za ofertę urządzeń służących do wzmacniania sygnału telefonii komórkowej. Od 2008 roku pracuje w krakowskiej firmie DIPOL, zajmującej się dystrybucją rozwiązań dla instalacji teletechnicznych (GSM, telewizja, monitoring, Internet, światłowody). Prowadzi szkolenia z zakresu instalacji wzmacniaczy GSM w budynkach, sieci WLAN/LAN oraz monitoringu IP. Absolwent Elektroniki na AGH. Wielki entuzjasta piłki nożnej.

Mirosław Krajewski

Ukończył Uniwersytet Warszawski na kierunku Matematyka. Jako wysokiej klasy specjalista pracuje w sprzedaży już od 1985 roku. Współpracował z GM NaviExpert, był CEO PKT.pl, gdzie odpowiadał za rebranding na rynkach w Polsce, Austrii i Holandii. Pracował również z GB Pepsi Cola Group, USA Dalimpex/Metalexport Group, Darem Natury jako dyrektor sprzedaży i marketingu. Pasjonat strategii marki, komunikacji marketingowej, budowania efektywnych zespołów operacyjnych.

Piotr Krawiec

Prezes zarządu mGenerator Sp. z o.o., współwłaściciel platformy mGenerator.pl - mobilne sklepy, strony, aplikacje. Posiada bogate, ponad piętnastoletnie, doświadczenie w obszarze nowy technologii, marketingu i promocji. Autor pierwszego raportu na temat m-commerce w Polsce w 2013 roku. Wcześniej zarządzał agencją Praktycy.com, działem promocji i PR w Grupie Onet.pl, marketingu i PR w Grupie Money.pl czy sprzedaży i marketingu w Getin SP SA. Lansuje nowe produkty i usługi w obszarze nowych technologii oraz marketingu. Prowadzi wykłady, szkolenia i publikuje na tematy związane z mobilem, marketingiem, komunikacją, e-commerce oraz handlem mobilnym. Jest smakoszem orientalnej i śródziemnomorskiej kuchni oraz wybornych win. Nie gardzi także deserami :-)

Marek Kuropieska

Prezes Zarządu Aspekt Sp. z o.o. od ponad 10 lat związany z branżą automatycznej identyfikacji. Prowadził projekty i wdrażał technologie auto ID między innymi w takich firmach jak Animex, DHL, LPP, Nowy Styl, Prymat. W swojej pracy kieruje się ideą, że nie ma rzeczy niemożliwych co przekłada się na kompleksowe podejście do realizowanych projektów.

Romek Lubczyński

Od ponad 20 lat związany z reklamą i nowymi mediami, a od 13 lat w strukturach grupy Young & Rubicam Brands, w której współtworzył, a później przez wiele lat kierował pierwszym działem interaktywnym. Z sukcesami wdrażał strategie obecności w internecie i realizował kampanie online dla największych polskich klientów takich jak: PTK Centertel, Polkomtel, Citi Handlowy, BRE, Colgate, Ford, Nokia, Danone, Xerox, LG i innych. Od ponad 10 lat pasjonat technologii komórkowej. W 2003 roku uczestniczył w pierwszym polskim projekcie wdrożenia gry RPG na telefony komórkowe. Pod jego kierownictwem agencja Wunderman stała się jednym z większych polskich wydawców aplikacji w polskim Windows Store (ponad 2 mln ściągnięć) Pasjonat narciarstwa i napędu AWD więc zima jest jego ulubioną porą roku.

Krzysztof Marzec

Absolwent kierunku Elektroniczne Przetwarzanie Informacji na Uniwersytecie Jagiellońskim. Kieruje agencją DevaGroup. Przez 7 lat kierował również działaniami SEO w Interia.pl. Pracował już przy projektach dla marek takich jak Grupa RMF, Wydawnictwo Bauer (m.in.: Styl.pl, Cd Action, Pc Format), Open Finance, Comarch, Papla.pl, Travelone.pl i wiele innych. Jest certyfikowanym managerem Google AdWords oraz Google Analytics oraz certyfikowanym trenerem AdWords. Autor szkoleń, poradników i artykułów z zakresu ww. tematyki, prowadził prelekcje na konferencjach branżowych (ShopCamp, Witajcie w Realu, wielokrotnie Mobile Trends Conference) oraz wykłady na Uniwersytecie Jagiellońskim i WSB-NLU. Potencjał reklamy mobilnej odkrywa od jej początków w AdWords i ery WAP.

Monika Mikowska

Współwłaścicielka studia projektowego mobee dick. Współpracowała m.in. z NIVEA Polska, Orange, Play, Meritum Bank, BZ WBK, Raiffeisen Bank Polska, Wp.pl, Pkt.pl, Nexto.pl, Answear.com, Mars, TUI, PKP. Orędowniczka idei 3P - Pięknych, Prostych i Praktycznych rozwiązań mobilnych. Autorka kilku publikacji branżowych, np. "Raport użyteczności mobilnych aplikacji bankowych", "Marketing mobilny w Polsce 2012/2013", czy "Mobile Commerce w Polsce 2013". Prelegentka na konferencjach poświęconych tematyce rozwiązań mobilnych, szkoleniowiec, wykładowca na SGH w Warszawie i AGH w Krakowie. Autorka bloga jestem.mobi, na którym popularyzuje wiedzę o mobilności. Absolwentka poznańskiej Akademii Ekonomicznej. Monika specjalizuje się w zagadnieniach użyteczności aplikacji i stron mobilnych oraz strategiach obecności w kanałach mobilnych.

Aleksandra Mikołajczyk

Aktorka, prezenterka telewizyjna, kobieta przedsiębiorcza. Od 2011 roku właścicielka grupy mediowej Moon Media w obrębie której tworzy dwie telewizje internetowe - StartupTV.pl i skierowaną dla technologicznych geeków 4tech.TV. Współpracuje między innymi z firmą Polkomtel tworząc cykl video testów telefonów PlusLab. Interesuje się sprzętem mobilnym, co sprowokowało ją do nawiązania współpracy z firmą Brand24 i zainicjowania Smart Raportu obrazującego popularność w sieci wybranych marek i modeli telefonów.

Filip Miłoszewski

Współzałożyciel i członek zarządu Listonic działający w branży mobile od 2008 roku. Zaangażowany w rozwój listy zakupów Listonic - jednej z najpopularniejszych polskich aplikacji mobilnych oraz Zamów Zakupy - pierwszego w Polsce systemu mcommerce przeznaczonego do zakupów spożywczych/FMCG. W wolnym czasie współtworzy liberalny magazyn Liberte! oraz angażuje się w działania Fundacji Industrial, Founder Institue. Z wykształcenia programista (Politechnika Łódzka/Coventry University), z zamiłowania webdeveloper, wieczorami odpoczywa przy dobrym stand-up comedy. @milof na twitterze, facebooku, G+ i tumblr.

Kazimierz Murzyn

Prezes Zarządu Fundacji i Dyrektor Zarządzający Klastra LifeScience w Krakowie. V-ce Prezes Global Innovation Network, organizacji non-profit w Pn. Karolinie, USA, członek Komitetu Biotechnologii PAN. Absolwent Politechniki Krakowskiej. Dodatkowo: Polsko-Amerykańska Szkoła Biznesu w Krakowie (Zarządzanie i marketing), Sloan School of Management, MIT Cambridge USA (Dynamika Systemów), Rutgers University, NJ N.Brunswick, USA (Biopharma Global Entrepreneurship) i inne. Zajmuje się rozwojem innowacyjnych ekosystemów, oceną i transferem technologii, innowacyjnością i przedsiębiorczością. Ekspert w zakresie planowania strategicznego, planowania scenariuszowego, kreatywności i kreatywnego rozwiązywania problemów, zarządzania projektami.

Marcin Nowak

Dyrektor Handlowy, Członek Zarządu. Od 2005 roku współtworzy osiągnięcia krakowskiego software house Softhis, który oferuje rozwiązania software oparte na zaawansowanych technologiach informatycznych i mobilnych. W 2013 roku Softhis zajął 1 w Polsce i 3 miejsce w Europie Środkowej w rankingu Deloitte Technology Fast50 CE. Wcześniej pracował w Crowley Data Poland oraz w Millenium Bank. Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, magister nauk politycznych. Wielokrotnie występował w Polsce i za granicą m.in. na targach Cebit 2013, Mobile Trends 2012, Internetbeta 2012 i wielu innych. Miłośnik futurologii, pasjonat nowoczesnych rozwiązań informatycznych i technik zarządzania. Wolne chwile poświęca na muzykowanie i szermierkę.

Andrzej Ogonowski

Od 2006 roku związany z firmą ComVision, początkowo jako programista oraz menadżer produktu oprogramowania sklepu internetowego cStore. Od 2008 r. zaangażowany w rozwój marki SMSAPI.pl, od 2011 r. odpowiada za całokształt działań marketingowych i PR platformy. Uczestnik i prelegent wielu konferencji i spotkań branżowych. Interesuje się zarówno innowacyjnymi, jak i tradycyjnymi narzędziami marketingowymi, mierzeniem efektywności prowadzonych działań promocyjnych i wizerunkowych.

Mateusz Pośpieszny

Przedsiębiorca, innowator, pasjonat nowych technologii. Manager marketingu w firmie Funmedia, spółki tworzącej nowoczesne multimedia edukacyjne. W portfolio firmy znajdują się językowe i specjalistyczne kursy online, w tym pierwszy e-podręcznik do nauki języka angielskiego dla dzieci, który uzyskał akceptację Ministerstwa Edukacji Narodowej. Produkty z serii Kursy123 są dostępne na 30 rynkach (m.in. w USA, Australii i Niemczech), a obecnie korzysta z nich ponad 320 000 użytkowników. Współzałożyciel spółki Lingly. Prelegent na licznych konferencjach związanych z tematyką nowych technologii.

Jacek Pucher

Pracownik Centrum GS1 Instytutu Logistyki i Magazynowania w Poznaniu, gdzie zajmuje się projektami zastosowania kodów kreskowych w mobile i e-commerce. Realizował m.in. projekt mKonsument - zakupów spożywczych przez telefon wprost z przystanków komunikacji miejskiej. Stypendysta programu TOP 500 Innovators na Uniwersytecie Stanforda. Fan filozofii Design Thinking. Student Hasso Plattner School of Design Thinking i Global Design Ambassador Fundacji Interaction Design Foundation.

Chris Rottner

Chris Rottner pracuje jako enterprise account executive dla rynków wschodzących w filii VMware Airwatch, wiodącym dostawcy EMM. Na tym stanowisku, Rottner jest odpowiedzialny za budowanie relacji z potencjalnymi klientami, poznając ich oczekiwania biznesowe i prezentując rozwiązania AirWatch, które usprawnią mobilność każdej z firm. Przed dołączeniem do AirWatch, Rottner pracował jako account manager w WindRiver, gdzie sprzedawał szeroki zakres oprogramowania w Wielkiej Brytanii dla klientów zajmujących się lotnictwem i bezpieczeństwem. Wcześniej był dyrektorem ds. sprzedaży w europejskim oddziale AutoESL, gdzie sprzedawał oprogramowanie dla klientów tworzących urządzenia krzemowe. Rottner uzyskał tytuł inżyniera w zakresie inżynierii elektronicznej na Uniwersytecie Salford, gdzie studiował również europeistykę.

Paweł Sala

Współzałożyciel i dyrektor zarządzający FreshMail. Ekspert ds. email marketingu, trener, manager, konsultant. Dyrektor zarządzający firmy FreshMail, specjalizującej się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu. Za efektywne kampanie e-mail marketingowe wielokrotnie wyróżniany i nagradzany na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative, Kreatura czy Mixx Awards. Autor książki "Świeże podejście do e-mail marketingu", a także współautor innych. Publikuje także w takich czasopismach jak Marketing w Praktyce, Marketer +, Media i Marketing, Nowoczesne zarządzanie, Press i wielu innych. Mówca na konferencjach branżowych oraz wykładowca wyższych uczelni (między innymi Akademia Leaona Koźmińskiego, Akademia Górniczo Hutnicza, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie).

Rafał Staszkiewicz

Doświadczony menedżer, przedsiębiorca, ekspert z zakresu budowania strategii, brandingu i komunikacji marketingowej. Partner i Country Manager polskiego oddziału międzynarodowej sieci reklamy mobilnej Adello, założyciel i CEO agencji mobile marketing - Mobilizer, agencji bandingowej - Omnibrand. Ma kilkunastoletnie doświadczenie biznesowe. Pracował jako dyrektor e-biznesu w Infor Biznes (Wydawca Dziennika Gazety Prawnej), gdzie kierował obszarem biznesu online. Wcześniej był m.in. dyrektorem ds. strategii i rozwoju w funduszu VC z grupy Kulczyk Holding oraz wicedyrektorem, szefem doradztwa marketingowego i CRM w jednej z największych polskich firm konsultingowych - DGA. Jest absolwentem studiów magisterskich i doktoranckich na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

Bernadeta Stożek

Kierownik Sprzedaży Rynku Detalicznego w NaviExpert. Odpowiada za sprzedaż licencji i promocję aplikacji m.in. w marketach Google Play, AppStore, Windows Phone Store. Wcześniej pracowała w Polkomtelu, gdzie odpowiadała m.in. za współpracę z kluczowymi dystrybutorami pre-paid oraz organizację kampanii wspierających sprzedaż produktów zarówno na rynku tradycyjnym jak i online.

Adam Szarecki

Dyrektor działu R&D w NaviExpert sp. z o.o., absolwent Politechniki Poznańskiej. W NaviExpert od 2005r - współtworzył nawigację NaviExpert od pierwszej linii kodu jako programista technologii mobilnych, następnie jako kierownik zespołu i project manager. Aktualnie odpowiada za całość developementu. Od strony technicznej koordynował wprowadzanie produktów NaviExpert do ofert wszystkich operatorów GSM w Polsce, jest także współautorem technologii Community Traffic Online, która analizuje i modeluje ruch pojazdów i optymalizuje trasy przejazdów online. Aktualnie prowadzi projekt www.rysiekwidzimisie.pl - pierwszego odjazdowego ostrzegacza drogowego.

Krzysztof Ścira

Absolwent AGH, właściciel firmy desi9n.pl tworzącej rozwiązania webowe (hybrydowe aplikacje mobilne, strony internetowe, oprogramowanie dedykowane). Wielokrotny prelegent konferencji o tematyce programowania urządzeń mobilnych. Jego prelekcje na Mobile Trends 2012 i 2013 zostały najlepiej ocenione przez uczestników. Prywatnie miłośnik boksu olimpijskiego.

Jakub Tabędzki

Od dziewięciu lat związany z zarządzaniem projektami IT, od pięciu lat ściśle powiązany z branżą internetową. Zapalony startup'owicz, miłośnik rozwiązań mobilnych. Właściciel serwisu Eventorium.com oraz służącego do wspierania organizacji wydarzeń, portalu uczestnicy.pl. Pracując dla ComArch, Deloitte oraz Allegro nauczył się wiele zarówno o rozwiązaniach IT jak również o tym, w jaki sposób wykorzystywać potęgę komunikacji międzyludzkiej. Obecnie właściciel Redexperts - Internet Software House'u, który współpracuje między innymi z Agora S.A., Superbrands Poland, Dice+, Benefit Systems, czy dużym producentem FMCG z branży spożywczej i innymi znanymi w Polsce i za granicą markami.

Tomasz Tybon

Director of Sales and Marketing w DreamCommerce S.A. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Od 2005 roku zawodowo związany ze sprzedażą, a od 2008 ze szczególnym naciskiem na sprzedaż z wykorzystaniem internetu (e-commerce). W DreamCommerce S.A. odpowiada za marketing i sprzedaż nowoczesnej platformy sklepowej Shoper z uwzględnieniem rynków zagranicznych. Zafascynowany Internetem i technologiami informatycznymi (w służbie człowiekowi ;)). Innowator z zacięciem edukacyjnym. Prywatnie urodzony optymista, uwielbia zegarki. Mąż Pauli, Tata Aleksandra i Laury.

Arek Urban

Entuzjasta wykorzystywania nowych technologii i konwergencji mediów w strategiach marketingowych. W branży interaktywnej od 2003 roku. Odpowiedzialny za tworzenie konceptów strategicznych dla klientów agencji. Wcześniej zdobywał szlify między innymi przy projektach dla: Żywiec, telewizja n, Unilever, T-Mobile, BBC Worldwide Channels. Strateg, geek i gadżeciarz.

Peter Zeis

Peter Zeis jest kierownikiem sprzedaży międzynarodowej w baramundi software AG. Zajmuje się tam poszukiwaniem nowych rynków dla biznesu oraz jest odpowiedzialny za działalność firmy w Polsce. Jako wieloletni pracownik baramundi, Peter posiada ogromną wiedzę o potrzebach klienta i wyzwaniach stojących przed osobami odpowiedzialnymi za zarządzanie urządzeniami mobilnymi. Oprócz tego doskonale zna rozwiązania stosowane przez baramundi w radzeniu sobie z klientami korzystającymi z różnych platform oraz zarządzaniu urządzeniami mobilnymi.

Mateusz Zguda

Odpowiada za współpracę z klientami i partnerami oraz strategię rozwoju pełniąc funkcję prezesa KISS digital. Doświadczony agencyjnie, digitalowo i marketingowo. Wielbiciel użyteczności, sprytnych mechanik marketingowych i prostych acz wyrafinowanych rozwiązań. Na przykład takich jak mówienie wprost, tego co się myśli. Ostatnio powrócił do kajakarstwa górskiego.



    Organizatorzy:


    Patronat merytoryczny:


    Patronat honorowy:



  • Wojewoda Małopolski
    Jerzy Miller


  • Marszałek Województwa Małopolskiego
    Marek Sowa


  • Prezydent Miasta Krakowa
    Jacek Majchrowski


  • Minister Gospodarki
    Janusz Piechociński

Patroni Medialni: